ŽAIDYBINÄ– VEIKLA IR METODAI SENYVO AMŽIAUS ŽMONÄ–MS SUSTIPRINTI – G.A.M.E.S.
ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti – G.A.M.E.S.
​
Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221
​
TrukmÄ—: 2023-03-03 – 2025-03-02
​
G.A.M.E.S. siekia sužinoti vyresnio amžiaus suaugusiųjų požiÅ«rį į technologijas, kad galÄ—tų padÄ—ti jiems pažinti naujoves ir maksimaliai išnaudoti technologijų potencialÄ… siekiant palengvinti jų savarankiškÄ… gyvenimÄ….
​
Projekto koordinatoriai: Tota Agentura (Slovakija)
​
Projekto partneriai:
-
Asociacija MINTIES BITÄ–S (Lietuva)
-
V.E.M. Srls (Italija)
-
KUTW (Lenkija)
-
ICON Greece (Graikija)
-
LudusXR Aps (Danija)
-
GISAS (Rumunija)
-
EduPlus (Portugalija)
-
Eurospeak Limited (Airija)
Projekto tikslai:
​
-
Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems įgūdžių, reikalingų naudotis technologijomis ir informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (IKT), kad palengvintų jų gyvenimą;
-
Pristatyti edukacinius tyrimus apie žaidybinÄ™ veiklÄ… (angl. Gamification) taikant suaugusiųjų švietimui;
-
Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems galimybÄ™ iš anksto susipažinti su skaitmeniniais įgÅ«džiais ir kompiuteriniu mÄ…stymu;
Bus sukurti du produktai:
​
-
Ä®rankių rinkinys – “ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti”
-
TaisyklÄ—s ir Rekomendacijos
Naujienos
ERASMUS+ projektas „ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti – G.A.M.E.S.“ Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221.
​
Spalio pirmÄ…jÄ… savaitÄ™ dalyvavome tarptautinÄ—je mokymosi veikloje Bragoje, Portugalijoje.
​
Mokymų metu sužinojome:
-
Apie informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) privalumus ir trūkumus.
-
Kaip naudotis IKT ir kaip išmokti jomis naudotis vyresnio amžiaus asmenims.
-
Apie gyvenimiškas situacijas, kurias galima pagerinti naudojant IKT.
-
Apie pagrindines kliūtis ir sunkumus su kuriais susiduria vyresnio amžiaus asmenys naudodamiesi IKT.
-
Apie žaidybinės veiklos (ang. Gamification) taikymą vyresnio amžiaus asmenims.
-
IšbandÄ—me dvi žaidybinÄ—s veiklos (ang. Gamification) platformas:
-
Kahoot! Tai nemokamas internetinis įrankis, skirtas apklausoms, viktorinoms ar diskusijoms organizuoti.
-
Duolingo. Tai kalbos mokymosi platforma, kurioje naudojamos žaidybinės priemonės, kad mokymasis būtų įdomus ir įtraukiantis.
​
Asociacija MINTIES BITÄ–S pradÄ—jo vykdyti naujÄ… ERASMUS+ projektÄ…: „ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti“, projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221.
2023 m. Balandžio 13-14 d. vyko pirmasis susitikimas Italijoje, Reggio Calabria mieste, IC Bernardino Telesio vidurinėje mokykloje.
​
Su projektu dirbt net 9 šalys: Lietuva, Italija, Slovakija, Lenkija, Graikija, Rumunija, Danija, Portugalija, Airija.
​
Pirmojo susitikimo metu:
-
Susipažinome su partneriais ir jų vykdoma veikla.
-
Buvo pristatytas projektas, aptarėme projekto tikslus, uždavinius ir rezultatus bei veiklas, kurias planuojame įgyvendinti.
-
ApsvarstÄ—me kitus projekto susitikimus, tarptautinius seminarus bei viešinimo renginius.
-
Turėjome galimybę stebėti mokinių STEM ir Robotikos užsiėmimus, kurių metu mokiniai taikydami įgytas žinias kūrė architektūros objektą.