top of page
Playing Cards

ŽAIDYBINÄ– VEIKLA IR METODAI SENYVO AMŽIAUS ŽMONÄ–MS SUSTIPRINTI – G.A.M.E.S.

ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti – G.A.M.E.S.

​

Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221

​

TrukmÄ—: 2023-03-03 – 2025-03-02

​

G.A.M.E.S. siekia sužinoti vyresnio amžiaus suaugusiųjų požiÅ«rį į technologijas, kad galÄ—tų padÄ—ti jiems pažinti naujoves ir maksimaliai išnaudoti technologijų potencialÄ… siekiant palengvinti jų savarankiškÄ… gyvenimÄ….

​

Projekto koordinatoriai: Tota Agentura (Slovakija)

​

Projekto partneriai:

  1. Asociacija MINTIES BITÄ–S (Lietuva)

  2. V.E.M. Srls (Italija)

  3. KUTW (Lenkija)

  4. ICON Greece (Graikija)

  5. LudusXR Aps (Danija)

  6. GISAS (Rumunija)

  7. EduPlus (Portugalija)

  8. Eurospeak Limited (Airija)
     

Projekto tikslai:

​

  1. Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems įgūdžių, reikalingų naudotis technologijomis ir informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (IKT), kad palengvintų jų gyvenimą;

  2. Pristatyti edukacinius tyrimus apie žaidybinÄ™ veiklÄ… (angl. Gamification) taikant suaugusiųjų švietimui;

  3. Suteikti vyresnio amžiaus suaugusiems galimybÄ™ iš anksto susipažinti su skaitmeniniais įgÅ«džiais ir kompiuteriniu mÄ…stymu;

 

Bus sukurti du produktai:

​

  1. Ä®rankių rinkinys – “ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti”

  2. TaisyklÄ—s ir Rekomendacijos

Naujienos

ERASMUS+ projektas „ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti – G.A.M.E.S.“ Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221.

​

Spalio pirmÄ…jÄ… savaitÄ™ dalyvavome tarptautinÄ—je mokymosi veikloje Bragoje, Portugalijoje.

​

Mokymų metu sužinojome:

  • Apie informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) privalumus ir trÅ«kumus.

  • Kaip naudotis IKT ir kaip išmokti jomis naudotis vyresnio amžiaus asmenims.

  • Apie gyvenimiškas situacijas, kurias galima pagerinti naudojant IKT.

  • Apie pagrindines kliÅ«tis ir sunkumus su kuriais susiduria vyresnio amžiaus asmenys naudodamiesi IKT.

  • Apie žaidybinÄ—s veiklos (ang. Gamification) taikymÄ… vyresnio amžiaus asmenims.

  • IšbandÄ—me dvi žaidybinÄ—s veiklos (ang. Gamification) platformas:

  • Kahoot! Tai nemokamas internetinis įrankis, skirtas apklausoms, viktorinoms ar diskusijoms organizuoti.

  • Duolingo. Tai kalbos mokymosi platforma, kurioje naudojamos žaidybinÄ—s priemonÄ—s, kad mokymasis bÅ«tų įdomus ir įtraukiantis.

​

image.png

Asociacija MINTIES BITÄ–S pradÄ—jo vykdyti naujÄ… ERASMUS+ projektÄ…: „ŽaidybinÄ— veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonÄ—ms sustiprinti“, projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221.

 

2023 m. Balandžio 13-14 d. vyko pirmasis susitikimas Italijoje, Reggio Calabria mieste, IC Bernardino Telesio vidurinÄ—je mokykloje.

​

Su projektu dirbt net 9 šalys: Lietuva, Italija, Slovakija, Lenkija, Graikija, Rumunija, Danija, Portugalija, Airija.

​

Pirmojo susitikimo metu:

  • Susipažinome su partneriais ir jų vykdoma veikla.

  • Buvo pristatytas projektas, aptarÄ—me projekto tikslus, uždavinius ir rezultatus bei veiklas, kurias planuojame įgyvendinti.

  • ApsvarstÄ—me kitus projekto susitikimus, tarptautinius seminarus bei viešinimo renginius.

  • TurÄ—jome galimybÄ™ stebÄ—ti mokinių STEM ir Robotikos užsiÄ—mimus, kurių metu mokiniai taikydami įgytas žinias kÅ«rÄ— architektÅ«ros objektÄ….

image.png
bottom of page