AI4CITIZENS
Piliečių įgalinimas: dirbtinio intelekto raštingumo ir etinio požiūrio stiprinimas skaitmeniniame amžiuje
Projekto kodas: 2024-1-ES01-KA220-ADU-000255497
Aprašymas: Projektu siekiama didinti suaugusiųjų dirbtinio intelekto (DI) raštingumą, užtikrinant, kad jie galėtų veiksmingai orientuotis skaitmeniniame amžiuje, įgyjant pagrindinių DI įgūdžių. Mūsų tikslas – teikti lankstų ir prieinamą DI švietimą, skatinantį informuotą sprendimų priėmimą, etinį sąmoningumą ir prisitaikymą prie besikeičiančios darbo rinkos. Siekiame suteikti suaugusiesiems galimybę išnaudoti DI teikiamas galimybes ir sumažinti galimas rizikas, pagerinant jų profesinį ir asmeninį gyvenimą.
Projekto tikslai: Mūsų projektas buvo sukurtas siekiant suteikti suaugusiesiems pagrindinius dirbtinio intelekto įgūdžius ir taip suteikti jiems kompetencijų, reikalingų klestėti skaitmeninėje eroje. Numatomi rezultatai ugdymo turinio forma yra nukreiptį į suaugusiųjų švietimo institucijų organizuojamus sinchroninius mokymus, taip pat per lanksčią ir prieinamą mokymo programą, leidžiančią asmenims mokytis savarankiškai, be laiko ir vietos apribojimų.
Projekto rezultatai:
-
Poreikių analizė;
-
Išsami DI mokymo programa;
-
Moodle LMS kūrimas ir išbandymas.
-
Veiksmas (action): KA220-ADU - Bendradarbiavimo partnerystės suaugusiųjų švietimo srityje
Projekto numeris: 2024-1-ES01-KA220-ADU-000255497
Finansavimo šaltinis: Europos Sąjunga
Koordinatorius: AYUNTAMIENTO DE LA PALMA DEL CONDADO (Ispanija)
Trukmė: 23-09-2024 iki 22-09-2026
Naujienos
ERASMUS+ projektas „Žaidybinė veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonėms sustiprinti – G.A.M.E.S.“ Projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221.
Spalio pirmąją savaitę dalyvavome tarptautinėje mokymosi veikloje Bragoje, Portugalijoje.
Mokymų metu sužinojome:
-
Apie informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) privalumus ir trūkumus.
-
Kaip naudotis IKT ir kaip išmokti jomis naudotis vyresnio amžiaus asmenims.
-
Apie gyvenimiškas situacijas, kurias galima pagerinti naudojant IKT.
-
Apie pagrindines kliūtis ir sunkumus su kuriais susiduria vyresnio amžiaus asmenys naudodamiesi IKT.
-
Apie žaidybinės veiklos (ang. Gamification) taikymą vyresnio amžiaus asmenims.
-
Išbandėme dvi žaidybinės veiklos (ang. Gamification) platformas:
-
Kahoot! Tai nemokamas internetinis įrankis, skirtas apklausoms, viktorinoms ar diskusijoms organizuoti.
-
Duolingo. Tai kalbos mokymosi platforma, kurioje naudojamos žaidybinės priemonės, kad mokymasis būtų įdomus ir įtraukiantis.
Asociacija MINTIES BITĖS pradėjo vykdyti naują ERASMUS+ projektą: „Žaidybinė veikla ir metodai senyvo amžiaus žmonėms sustiprinti“, projekto kodas: 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221.
2023 m. Balandžio 13-14 d. vyko pirmasis susitikimas Italijoje, Reggio Calabria mieste, IC Bernardino Telesio vidurinėje mokykloje.
Su projektu dirbt net 9 šalys: Lietuva, Italija, Slovakija, Lenkija, Graikija, Rumunija, Danija, Portugalija, Airija.
Pirmojo susitikimo metu:
-
Susipažinome su partneriais ir jų vykdoma veikla.
-
Buvo pristatytas projektas, aptarėme projekto tikslus, uždavinius ir rezultatus bei veiklas, kurias planuojame įgyvendinti.
-
Apsvarstėme kitus projekto susitikimus, tarptautinius seminarus bei viešinimo renginius.
-
Turėjome galimybę stebėti mokinių STEM ir Robotikos užsiėmimus, kurių metu mokiniai taikydami įgytas žinias kūrė architektūros objektą.